reklama

winney & ta3

i svitlo ráno, raňajky vkĺzli dutinou ústnou do trávicaeho traktu a hopsahorsa do hôr. šliapol som si to od popradského plesa po magistrále do tatranskej lomnice. ponúkam vám svoje fotá. hoď kuk.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)


Obrázok blogu



ubytovaný som bol v lomnici. na foto je pohľad odtiaľto na lomincký štít.
sem sa večer vrátim s boľavými nohami a dám si zaslúžené pivko. ;))
tie stromčeky čo vidno tu vpredu odolali veternej smršti spred (takmer) polroka.

Obrázok blogu



električka nás odviezla na popradské pleso. tu sme odštartovali celodennú túru.

Obrázok blogu
Obrázok blogu



čistá voda živá, skoro ako od langerovej, akurát že v popradskom plese

Obrázok blogu



tak týmito serpentínami sme sa hrkali na sedlo pod ostrvou (alebo tak nejako sa to volá) ;))

Obrázok blogu



panoráma nádherných slovenských hôr
ponúkam turistický rebríček (top 5) podľa návštevnosti:
1. česi
2. nemci
3. poliaci
4. slováci
5. maďari

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu



popradské pleso cvaknuté zhora,

Obrázok blogu



a ja horal (napravo)

Obrázok blogu



hory, hory, hory...

Obrázok blogu



tak a toto je to čo ostalo z ta3 po orkáne. ;((

Obrázok blogu



drevorubačský session

Obrázok blogu



Obrázok blogu



hory a winney na batizovskom plese ;))

Obrázok blogu
Obrázok blogu



nádherné modrasté sfarbenie batizovského plesa... jéeeej

Obrázok blogu



Obrázok blogu



hory, hory, severská krajina

Obrázok blogu



starý smokovec v zajatí vylámaných stromov

Obrázok blogu



ďalšie pleso za sliezskym domom, tu sme nahodili
hranolke a beero a šlap ho tam ďalej

Obrázok blogu



aaaa studenovodské vodopády.

túra bola ok. nohy ma boleli iba kvôli štípancom od komárov. ;))
1noha utrpela tak 14 štípancov... au au...

vincent bocko

vincent bocko

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

- som winney (čítaj viny)- som študent (kzu ffku rbk)- som zamestaný (webadmin)- som človek (like no other)- som omylný (fatal error) Zoznam autorových rubrík:  Kreslený nepravdivýFotografieHowLifeGoinOnKarmaComaRecenzie na hudbuSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu