reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
vincent bocko

vincent bocko

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

- som winney (čítaj viny)- som študent (kzu ffku rbk)- som zamestaný (webadmin)- som človek (like no other)- som omylný (fatal error) Zoznam autorových rubrík:  Kreslený nepravdivýFotografieHowLifeGoinOnKarmaComaRecenzie na hudbuSúkromnéNezaradené

reklama

Fotografie

WINNEY [sk] & PRAGUE [cz]

vincent bocko

WINNEY [sk] & PRAGUE [cz]

ahoj... bol som v prahe a čosi som pofotil... tak hoď kuk... čaff

  • 5. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 468x
  • 10
WINNEY & POSS3IO LIKAVA

vincent bocko

WINNEY & POSS3IO LIKAVA

v jedno polopekné letné popoludnie som sa vybral na bajku na neďaleký priružomberský hrad likava.vyšiel som ku bráne, uviazal som bike a zadným vchodom vnikol do rekonštruovanej zrúcaninky....kuk fotoz...

  • 14. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 118x
  • 5
winney & ta3

vincent bocko

winney & ta3

i svitlo ráno, raňajky vkĺzli dutinou ústnou do trávicaeho traktu a hopsahorsa do hôr. šliapol som si to od popradského plesa po magistrále do tatranskej lomnice. ponúkam vám svoje fotá. hoď kuk.

  • 28. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 445x
  • 6
Veterány sa prehnali ružomberkom...

vincent bocko

Veterány sa prehnali ružomberkom...

...no prehnali sa...a ja som tam len tak náhodou postával s foťákom...;o)))

  • 9. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 726x
  • 3
Pozrieť sa na všetko z nadhľadu

vincent bocko

Pozrieť sa na všetko z nadhľadu

Platí to takmer v každej sfére činností. Keď sa nedá s niečím pohnúť v smere jednom skúsime smer iný... Alebo si od veci dáme odstup a pozrieme sa na problém z nadhľadu. Je to vcelku užitočné... ;o)) Niekedy sa dá nadhľad spraviť z metra, dvoch... kilometra, desiatich... Spolu s kamarátmi sme si urobili v horúcom piatkovom dni turistickú „ekšn“ na Choč (1611 m.n.m.) a dali si nadhľad na región Oravy a Liptova... problémy to síce nevyriešilo ale bolo to parádne. Pozrite si fotky...

  • 31. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
Rozožraté CDs

vincent bocko

Rozožraté CDs

Pozrite si fotogalériu rozožratých cédečiek, ktoré pod nežiadúcimi vplyvmi slnka či atmosféry utrpeli strašné zranenia. Následkom nich sa stali buď čiastočne nečitateľné, alebo úplne nepoužiteľné pre užívateľa. Nech sa páči. (Pozor len pre slabé žalúdky) ;o))

  • 26. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu