reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
vincent bocko

vincent bocko

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

- som winney (čítaj viny)- som študent (kzu ffku rbk)- som zamestaný (webadmin)- som človek (like no other)- som omylný (fatal error) Zoznam autorových rubrík:  Kreslený nepravdivýFotografieHowLifeGoinOnKarmaComaRecenzie na hudbuSúkromnéNezaradené

reklama

KarmaComa

KarmaComa ver.No1

vincent bocko

KarmaComa ver.No1

Ako môže dopadnúť hranie sa vo PhotoShope....alebo čo je to AntiKarma......KarmaComa ver.No1

  • 25. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 364x
  • 9
KARMA je klikomania (alebo niečo čo Malo Pomalo) ;o))

vincent bocko

KARMA je klikomania (alebo niečo čo Malo Pomalo) ;o))

Karma je klikacia súťaž pripominajúca mi jednu postaršiu logickú hru bežiacu pod windows, ktorej cieľom bolo klikať po správnych kocočkách. Kocočky sa menia.... klikomania ostáva. Moje články síce vysokou karmou nedisponujú, ale stále existuje možnosť pustiť si ju do playlistu ;o))

  • 18. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 717x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu