reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
vincent bocko

vincent bocko

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

- som winney (čítaj viny)- som študent (kzu ffku rbk)- som zamestaný (webadmin)- som človek (like no other)- som omylný (fatal error) Zoznam autorových rubrík:  Kreslený nepravdivýFotografieHowLifeGoinOnKarmaComaRecenzie na hudbuSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

mowie: Re-cycle (Gwai wik)

vincent bocko

mowie: Re-cycle (Gwai wik)

FILM KTORÝ JE MŇAM PRE OKO FILM, KTORÝ USPOKOJÍ ŠIROKÉ SPEKTRUM DIVÁKA. JE TO HOROR, FILM AJ ROZPRÁVKA. NA ZAMYSLENIE A VEĽAVRAVNÝ, JEDNODUCHÝ A ZAUZLENÝ. ODPORÚČAM (trošku silnejší žalúdok .. nie všetci sa radi pozeráme na obesencov a také podobné ...

  • 3. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 993x
  • 0
UNDERGROUND STORY 01: PRIVÍTANIE

vincent bocko

UNDERGROUND STORY 01: PRIVÍTANIE

Prečítajte si môj fiktívny príbeh z UndergroundCity: part 01 (inspirated by nfs8underground2::fast’n’furious.mowie)

  • 18. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 140x
  • 0
Smer dole

vincent bocko

Smer dole

poznáte to... nastúpite do výťahu na nejakom dvadsiatom poschodí (alebo aspoň desiatom) a už sa veziete....Veziete sa dolu... alebo už sa to s vami vezie... Postupne pristupujú ďalší hostia... a už len čakáte, kedy budete dole...

  • 15. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 346x
  • 4
Rýchlo otvor...

vincent bocko

Rýchlo otvor...

Rýchlo otvor...

  • 10. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 106x
  • 5
Počúvanosť rádia ovplyvňujú policajti

vincent bocko

Počúvanosť rádia ovplyvňujú policajti

S novým týždňom sa z ríše vtáctva na nás vyvalili jastrabi s paličkami s červeným terčíkom. Sú celé zelené (tie vtáky) a paličkami na nás kývajú. My sme nútení zastaviť a oni si vykonajú svoju povinnosť. Príslušníci VB sú obohatený a obohatené sú aj rozhlasové stanice, ktoré ponúkajú svojim poslucháčom informácie z ciest.

  • 8. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 449x
  • 13
reklama
Pite veľa vody ... dva litre sú málo....

vincent bocko

Pite veľa vody ... dva litre sú málo....

Prídem večer domov a mama sa ma pýta či som pil... Keď krivo kráčam ulicou tak ma obviňujú z toho že som pil... Keď som ospalý na prednáške a chovám sa divne, obviňujú ma že som pil... A naozaj PIL SOM a budem ešte viac... dva litre už zďaleka nestačia!!!

  • 8. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Ako hudba ovplyvňuje to čo robím...

vincent bocko

Ako hudba ovplyvňuje to čo robím...

Kamarát sa pri hudbe nedokáže na nič sústrediť, ja zas neurobím bez inšpiratívnej hudby ani čiarku (resp. mi to trvá podstatne dlhšie)... Témou príspevku je práve toto. Ale tento môj príspevok je dvojfázový. To znamená, že celý má bez perexu 2odstavce približne rovnako dlhé. Jeden z nich je písaný pri tichu (resp. ruchu miestnosti a ulice cez okno ku mne hučiacej) a druhý pri hudbe (Massive attack: Karmacoma). Tak sám som zvedavý....

  • 31. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Prečo je „Prečo“ blbá otázka?

vincent bocko

Prečo je „Prečo“ blbá otázka?

Je Prečo blbá otázka? Prečo nie? Otázka Prečo sa vlečie s každým od narodenia po to druhé. Prečo je obloha modrá? Prečo kvety voňajú? Prečo je lopta guľatá? Prečo sa guľatosť označuje slovom guľatosť? Prečo sa mám učiť na skúšky? Prečo sa z trávy ľudia zhúlia? Prečo žijem? Prečo si nás opustil?... Ale je vhodné sa pýtať práve na túto otázku?

  • 23. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
Keď sa windows rozhodne spadnúť, alebo ako zabiť celý deň

vincent bocko

Keď sa windows rozhodne spadnúť, alebo ako zabiť celý deň

A keď som konečne prišiel do roboty a zapol svoj notebook, Windows ma privítal s tou krásnou modrou obrazovkou. Nepomohol ani núdzový režim, ani dohováranie a trieskanie do stola. Vedel som, že ma čaká zabitie dňa.

  • 19. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 720x
  • 26
Prečo sa ochudobňovať o tlačidlá?

vincent bocko

Prečo sa ochudobňovať o tlačidlá?

Neznášam tú imidžovú myšku na mac-u čo sa tvári ako by reagovala na dotyk. Má len jedno tlačidlo na podvozku a keď chcete vyrolovať funkciu tlačidla pravého, musíte si pomáhať klávesnicou...

  • 18. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
reklama
Kam sa v(š)e(t)ci podeli?

vincent bocko

Kam sa v(š)e(t)ci podeli?

Piatok ráno:Budík donútil vkĺznuť svetlu pod očné viečkaSprcha, jedlo, nutná hygiena, obliekanie, balenie sa, nasadnutie na bicykel .... stereotypPráca, škola, obed, kamoši, dohoda, finalizácia práce....zakonzervovanie povinností do pondelňajšieho rána

  • 18. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Telefónom fotia koncert? Čože?

vincent bocko

Telefónom fotia koncert? Čože?

Bol to ďalší koncert a našli sa ďalší a keďže sa tento prípad stále opakuje tak som sa neovládol a chopil sa klávesnice. Aké sú pohnútky ľudí pri fotení koncertu telefónom. Však kvalita fotky je minimálna, video sa točí len také dostatočné a o zoomingu radšej ani nehovorím.

  • 11. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
Hasiči v správnom čase na správnom mieste

vincent bocko

Hasiči v správnom čase na správnom mieste

Hrnul som sa do školy, obchádzajúc (ako každý deň, aj dnes) požiarnu stanicu. Už z diaľky mi vykúzlo úsmev na tvári škôlkárske združenie pobehujúce vôkol. Obdivovali navyťahované hadice, hasičksé autá... "Jéeej, to je supeeeer..." Zahľadel som sa... Skoro som to schytal a už som len počul tlmený smiech deťúreniec...

  • 3. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Deti v žiline podľahli masovému šialenstvu

vincent bocko

Deti v žiline podľahli masovému šialenstvu

SupaDupa $tars sa dovalili 30teho apríla do mesta J.Slotu na severe Slovenska, do Žiliny. Ešte ani nevykukli jedenásti finálový a už prepuklo šialenstvo medzi deckami, ktoré sa zhromažďovali pred budovkou športovej haly Bôrik. Prechádzal som okolo s telefónom pri uchu a nepočul som vlastného slova.

  • 30. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 181x
  • 3
Kde je Milion Dolar Baby? (toto nieje recenzia)

vincent bocko

Kde je Milion Dolar Baby? (toto nieje recenzia)

Cez minulú noc som si pozrel film Milion Dolar Baby, čo sa ukázalo ako nedobrý nápad, keďže som potom ešte 3hodiny nemohol zaspať

  • 27. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
reklama
Koľko je hodín?

vincent bocko

Koľko je hodín?

V jedno škaredé októbrové ráno sa vlečiem veľmi pomalou chôdzou do predajne potravín. Obchod patrí kamošovi Karčimu, s ktorým som chodil na základku a strávil zhruba celé detstvo. Stará ošarpaná budova ešte z čias sovietskej okupácie hľadela na mňa už z diaľky svojimy hranatými výkladnými oblokmi.

  • 25. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Štúrovo pero - krátka správa

vincent bocko

Štúrovo pero - krátka správa

22. – 23. apríla sa v krajskej knižnici Ľudovíta Štúra vo Zvolene uskutočnilo vyhodnotenie uznávanej novinárskej súťaže Štúrovo pero.

  • 24. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu