reklama

KarmaComa ver.No1

Ako môže dopadnúť hranie sa vo PhotoShope....alebo čo je to AntiKarma......KarmaComa ver.No1

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Tak vítam na tejto KarmaComa stránke No1 všetkých fanúšikov AntiKarmy ... Je to len také veľké nič ale možno sa vám to bude páčiť... pár kliknutí vo PhotoShope a vznikne takáto hlúposť... Mne sa to páči a tak som sa rozhodol s vami všetkými podeliť o moju detskú radosť...


ide to, nejde to... schováme to na leto?
Photoshop varí za vás....
;o)))

inšpirujte sa... a prajem vám všetkým pekný zvyšok tohto krásneho horúceho letného dňa

vincent bocko

vincent bocko

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

- som winney (čítaj viny)- som študent (kzu ffku rbk)- som zamestaný (webadmin)- som človek (like no other)- som omylný (fatal error) Zoznam autorových rubrík:  Kreslený nepravdivýFotografieHowLifeGoinOnKarmaComaRecenzie na hudbuSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu