reklama

Život zvaný Chyba v Systéme.

Zasa ten istý človek o tom istom čase na tom istom mieste v tom istom oblečení.... Zasa to isté auto na tom istom mieste prešlo okolo mňa presne ako minulý týždeň... ešte aj ten pohľad toho decka zo zadného sedadla bol ten istý....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
matrix
matrix (zdroj: web)

„Déja-vu“. Stávajú sa často, každému určite aspoň raz za život... Rôznorodosť šablón života... Takmer presne, ako keď nám kedysi profák na strednej dával test z geografie. Mal z neho 30 verzií, aby sme náhodou nemali rovnaké otázky, ak sme došli na iný termín... Ale nie vždy to vyšlo. Ten istý čo mali pred doma týždňami kolegovia sme dostali aj my. Proste sa sekol.

A keď sa sekne SYSTÉM, nastane Déja-vu. Aj napriek tomu že šablón je v ňom neskutočné množstvo na neskutočné množstvo príležitostí, udalostí a javov... stane sa... Práve mi volala kamarátka, že som pozvaný na party. Už teraz sa teším, aj keď ešte pár dní prekráčam.... Dúfam, že sa nestretnem s nesprávnou modifikáciou existujúcej trápnej schémy, ktorú zažili, zažívajú, alebo zažijú iní...

Chyby v SYSTÉME sú niekedy aj príjemné.... Napríklad vo forme spomienok. Keď sa stretnete s človekom mladším od vás a vidíte, že sa lopotí s problémami, ktoré ste vy v jeho veku takisto riešili a takisto s nimi lopotili.... Pousmejete sa, alebo mu dokonca aj dokážete pomôcť. Zaujímavé je, keď o niektorých lopotách začne v rádiu vyskakovať nejaký raper a začne **čovať na svet a riešiť vulgarity hrubých zŕn a poúčať mlaď.... To je už nie chyba ale ráz, ktorý sa dlhodobo vyvíjal a vyvíja a asi aj bude vyvíjať... Čakal, čučal... nakazil systém a už ho len zožiera....

Lekári prišli na to že človek sa pomaly ale isto chýli k vyhynutiu, lebo sa oslabuje jeho rozmnožovacia schopnosť. Čoskoro nás predbehnú (a možnože už aj predbehli) mravce, po ktorých každodenne (aj keď možnože len omylom) šliapeme cestou z/do zamestania.

Nejako sa ten systém začína vymykať spod kontroly... Windows len padá ale SYSTÉM nám akosi riadne skapýňa... No na neho nemáme zálohy, ani možnosť reinštalácie....

vincent bocko

vincent bocko

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

- som winney (čítaj viny)- som študent (kzu ffku rbk)- som zamestaný (webadmin)- som človek (like no other)- som omylný (fatal error) Zoznam autorových rubrík:  Kreslený nepravdivýFotografieHowLifeGoinOnKarmaComaRecenzie na hudbuSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu