reklama

Kreslený nepravdivý príbeh III.

tretí nepravidvý šlabikár vás vtiahne do nepravdivej sféry jedného uja... tentokrát v štýle RED ;)). a možno aj v ďalších zmysloch... ;))tretí diel nieje pokračovaním dvojky. dúfam že štvorka tdvojku uzavrie...btw: trojka je tu... GO 4 IT

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

raz rozprával, že má

Obrázok blogu

podľa ktorej sa dá nájsť

Obrázok blogu

s

Obrázok blogu

. Ďalej hovoril, že treba nájsť

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

, keď príde

Obrázok blogu

, bude treba zapnúť

Obrázok blogu

, aby

Obrázok blogu

videlo, čo je na konci

Obrázok blogu

.Raz keď

Obrázok blogu

vyšlo ku

Obrázok blogu

, vydal som sa do

Obrázok blogu

. Nekráčal som ani

Obrázok blogu

, keď som vpadol do

Obrázok blogu

. Našiel som tu

Obrázok blogu

. Moja

Obrázok blogu

vošla do

Obrázok blogu

. V momente som narazil na

Obrázok blogu

, ktoré nešli otvoriť. Použil som

Obrázok blogu

a vylomil som

Obrázok blogu

. Vošiel som do

Obrázok blogu

, nasledovali

Obrázok blogu

a následne

Obrázok blogu

a

Obrázok blogu

. Keďže som nemal

Obrázok blogu

, použil som

Obrázok blogu

, ktorá chvíľkovo robila svetlo. V

Obrázok blogu

nič nebolo. Na konci boli len ďalšie

Obrázok blogu

. Boli ale odomknuté. Keď som ich otvoril, stretol som

Obrázok blogu

, ktorý mi povedal: „

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

vstávaj!“ Tak som šiel

Obrázok blogu

z

Obrázok blogu

a šiel do

Obrázok blogu

papať raňajky a

Obrázok blogu

do práce

SÚVISIACE ČLÁNKY:
Kreslený nepravdivý príbeh III
Kreslený nepravdivý príbeh II
Kreslený nepravdivý príbeh I

vincent bocko

vincent bocko

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

- som winney (čítaj viny)- som študent (kzu ffku rbk)- som zamestaný (webadmin)- som človek (like no other)- som omylný (fatal error) Zoznam autorových rubrík:  Kreslený nepravdivýFotografieHowLifeGoinOnKarmaComaRecenzie na hudbuSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu