reklama

lifestep: unBR3@K@ble BROK3N

vývin udalostí dňa | v závere nezodpovedaná otázka o tom ako sa to nezdá a ako sa to deje (to) hudba ktorá je | hudba ktorá hrá | ktorá inšpiruje | ktorá ovplyvňuje | dialogue tento textík nie je vôbec o hudbe .. (hudba ho len vygenerovala) //googled image//published in zumag//mikroplebs cital//makroplebs co povii??

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

A: dobrý večer
B: dobrý večer
A: čo to bude pane
B: dole! všetko dole
A: ste si istý pane?
B: samozrejme
A: tak poďme na to ... mimochodom aký ste dnes mali deň
B: úplne mizerný
A: stalo sa snáď niečo?
B: niečo
A: niečo doma? na pracovisku?
B: nie
A: vašim blízkym?
B: (tichý súhlas)
A: vám?
B: (tichý súhlas)
A: dokážete to popísať?
B:
A: dokážete to pomenovať?
B: nie
A: dobre, teraz sa prosím nehýbte
B: dostal som neuveriteľnú ponuku, skvelú, životnú
A: tak to je paráda, nie?
B: ani nie. tie ponuky boli vlastne dve. obe skvelé. ale kvôli jednej by som sa musel vzdať druhej a kvôli druhej zas tej prvej.
A: však, ak sú obe ponuky skvelé, tak to potom nemáte až také ťažké ..
B: musím sa tomu ešte trochu povenovať, nechcem sa nesprávne rozhodnúť.musím preskúmať každučký detail, drobnosť. každú na prvý pohľadzbytočnosť, ktorá však môže mať hrozivé následky
A: hotovo
B: čo som dlžný?
A: ako vždy
B: ďakujem
A: verím, že sa rozhodnete správne, pane
B: ďakujem
A: dovidenia o mesiac?
B:
A: pane, zabudli ste si vreckovku ..
B: prosím?
A: vaša vre.. je od krvi .. stalo sa niečo?
B:
A: pane ..
B: nič (zvuk dverí)

vincent bocko

vincent bocko

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

- som winney (čítaj viny)- som študent (kzu ffku rbk)- som zamestaný (webadmin)- som človek (like no other)- som omylný (fatal error) Zoznam autorových rubrík:  Kreslený nepravdivýFotografieHowLifeGoinOnKarmaComaRecenzie na hudbuSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu